Var försvann veckan?

Herre gud, vad den här veckan har gått fort...eller är det bara jag som går hemma om dagarna och inte jobbar och sliter som tycker det?

Det känns som om det nyss var måndag och älsklingen började en ny arbetsvecka, som om det nyss var fredag och jag skrev inlägget "Fredag, äntligen fredag". Nu är det äntligen fredag igen. (HAHA) Är det inte underbart? Ännu en helg att avnjuta med min prins. Nu är det ju visserligen så att vi åker till Västervik imorgon klockan 8.00 för att hämta de sista grejerna och min flytt blir total. Känns så himla kul, samtidigt som jag vet att det kommer bli slitigt och jobbigt..dels för att jag ska packa allt, rensa massor, lägga i spara och slänga-högar, sen ska allt lastas in i bilen och köras upp hit under kvällen/natten. Nu är det i och för sig inte jag som ska köra, utan Johan och eventuellt hans bror som förhoppningsvis ska följa med..det är för övrigt mycket trevligt tycker jag, dels för att vi kanske kan få lite extra hjälp att bära, och dels för att få visa åtminstonde NÅGON här uppe hur det är i Västervik och hur jag bodde och hade det.

Någon gång mellan packande, lastande, rensning och att köra tillbaka till Stockholm ska vi även hinna med att äta - pizza, mums, pappa bjuder! (HAHA) Sedan MÅSTE jag hinna med att träffa lilltjejerna med - Elina och Nellie. Åh, vad jag saknar dom alla, Jimmy och Ida med såklart...sedan ska jag försöka hinna dra med mig Johan till pappas sambos mamma, som velat träffa oss hur länge som helst. Johan tycker mest det är jobbigt att fara runt och träffa alla, men jag hoppas att han innerst inne förstår mig med, att jag vill passa på att hinna träffa så många som möjligt när jag väl är där nere. För det är ju inte så att man kan åka ner varje helg och träffa folk..det är långt och dyrt och då blir det "tyvärr" (för Johans del) sådana här resor. Men jag hoppas det ska gå bra ändå!


Nu längtar jag faktiskt till imorgon, så nu får jag nog ta och göra något vettigt som får mig på andra tankar ett tag. Som att gå och ta något att äta och titta lite på tv...EFTER att jag har skickat iväg mitt CV till Hemfrids Johanna. Det är helt klart nu och ser bra ut. Så, goodbye for now.




Kommentarer
Postat av: Malin

Kul :) Roligt att du har jobb på G ! håller tummarna Ha en trevlig helg!

2009-02-20 @ 14:51:33

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: