Valentines day.

Och såhär långt kan det inte bli en bättre dag!
Massa mys. Dagen började dock med magont och rädsla för blindtarmen, men det har i stort sett gått över..både jag och älsklingen sov till klockan 12 idag. (HAHA) Men det var skönt..sen fick jag presenter vid frukostbordet. En parfym, en duschcreme och en ask med chokladhjärtan. Och han sa att det bara var småsaker! Alldeles för mycket och superfina grejer! Han är så underbar..gud, vad jag älskar honom! Och inte för sakerna, utan för ALLT han ÄR och ALLT han GÖR. Finns ingen bättre!

Jag själv hade inte köpt något än, men hade en hel del planer i huvudet. Blev dock ingen av dom då ekonomin tyvärr inte tillät. Så jag gick runt i centrum i en halvtimma idag och bara funderade på vad jag skulle köpa..något bra. MASSAGEOLJA! Så kan jag ge honom en skön massage ikväll..toppen! Sen två TIA-lotter. Han blev jätte glad. Skönt! (HEHE)

Nu håller jag på med maten och han spelar poker. SUCK på det. (HAHA) Jag försöker mig på att göra en potatisgratäng UTAN lök i idag. Jag hoppas och ber att det ska bli gott, sedan fläskfilé till det! MUMS..hoppas jag! Har aldrig gjort potatisgratäng utan lök förrut, nu blev det bara lökpulver..sedan brukar jag ha i bacon med, men det blir det inte heller nu. Så, wish me luck! (HAHA)



Efter att ha avnjutit en förhoppningsvis god middag blir det bara massa mys och gott framför tv;n. Och massage då förstås.

Jag är så lycklig och glad!
Se you later..eller imorgon..





Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: