Uppdaterat mitt första inlägg.

Nu har jag lagt in bilden i mitt första inlägg som inte gick när jag skrev det.

Men är inget märkvärdigt, bara bild på min mobil och mp3. Rosa såklart. (HAHA) Nu är det enda som fattas som sagt en rosa laptop..och en rosa plattång, hårfön och gärna locktång med. Jag ÄLSKAR rosa på tekniska prylar. Skulle vara fint med en rosa hemtelefon med (DORO pink - väggtelefon) Men jag vet inte riktigt vad Johan skulle tycka om det..jag måste ju faktiskt anpassa mitt rosa lite efter honom nu när vi bor ihop.

Den skulle dock passa jätte bra på den lila väggen i hallen, där min byrå står. 



Det här är väl i stort sett allt rosa som finns i vår lägenhet, LITE måste väl jag med få ha?! (HAHA)



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: