The ticking of the clock.

Min älskling gick precis till jobbet..och jag hamnade här när jag hade varit uppe och kissat lite. Nu bara längtar jag till han kommer hem igen och det är fredag och vi kan äta gott och bara njuta av tanken på att det är helg igen och får vara tillsammans hela dagarna. (LER)

Det är så underbart, inte minst för honom som får känna den där "äntligen-ledig-känslan" (jag minns den, när jag faktiskt också jobbade) men även för mig som får ha honom hemma. (HAHA) Det är ganska tråkigt om dagarna när han är och jobbar..det blir bättre sen när jag med jobbar!


Nu ska jag nog försöka slumra en stund till..jag känner en enorm huvudvärk som smyger sig på. Den utvecklas INTE får vi hoppas.

Godnatt på morgonkvisten!


'I hear the ticking of the clock
I'm lying here the room's pitch dark"






Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: