Segaste fredagen hittills.

Jag och min älskling känner oss mest jätte sega efter maten, HAN har till och med sovit en stund..och jag hamnade här. Och nu sitter vi och funderar på om vi ska åka och handla något gott till ikväll. Om det finns något bra på tv..annars kanske man lika gärna kan dra täcket över huvudet och gå och lägga sig igen. (SUCK)

Och jag har inte ett skit att skriva här känner jag..(HAHA) Tror jag redan tappat inspirationen..kan nog vara för att jag fått för mig att jag inte har sådär värst många besökare (eller, det VET jag ju att jag inte har, för jag har ju faktiskt besöksmätare på min blogg, haha) men det är aldrig någon som kommenterar så då finns det nog ingen som läser..utom kussen Sandra då, men hon har ju inget liv, det vet vi ju redan... (HÖHÖ, SKÄMT Sandra, HAHA)

Så, jag säger väl ännu en gång Tjillevippen så drar vi oss nog iväg till Coop en sväng i alla fall. Jag får ju tänka så att det kommer något gott ur det i alla fall, jag får ju använda min nya fina väska! JIPPI....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart man läser, är en trogen läsare.. eller något sånt HAHA, nää jag vet att jag inte har något liv =D haha

2009-02-06 @ 21:27:24

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: