Please don´t say you´re sorry.

Men det tänker jag säga - FÖRLÅT alla, att jag inte har skrivit på så länge..inte för att det verkar vara så hemskt många som läser min blogg, men till dom som kanske gör det.

Jag städar som en tok här hemma, och det har jag gjort ända sen jag gick upp (klockan 12.30). Aj aj, det är hemskt vad länge jag sover - jag är en expert på att vända på dygnet. Jag behöver ett jobb!


På tal om att sova, så har jag - eller Johan - varit allt för vild inatt. Vaknade upp med ett stort rivmärke vid sidan av ögat. Öhm..ja, så kan det gå. Och det svider rätt bra ska jag be om att få tala om. (HAHA)



Nu är det hög tid för mig att fortsätta att städa..och det här inlägget blev ju inte ett dugg intressant märker jag. (HAHA) Men, det är i alla fall något.

Tjillevippen!
Och är inte den här chokladen god så säg......Mmmm.......




Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: