Oj oj.

För det första vill jag säga att jag tror den här dagen blir lite av ett helvete med blandad förtjusning. Jag har bara sovit fyra och en halv timma inatt, gick och la mig klockan 23.30 ungefär..av någon anledning vaknade jag klockan 04.05 och kunde därefter inte somna om. (SUCK) Det är värdelöst sånt där. Är ju helt slut redan nu för att jag varit vaken sedan klockan fyra. Och klockan är runt sju nu..vi är väl hemma någon gång inatt eller så. GAAAH..

Men men, för det andra vill jag säga att jag har varit så uppstressad och inställd på dagens datum och vad som komma skall idag, att jag helt missat gårdagens datum. 20 februari - jag och Johan "firade" ju 8 månader! (HAHA) Varken jag eller han hade en tanke på det igår. Som han sa idag när jag sa det till honom; "Vilken tur att vi var så gulliga mot varandra ändå då!" (LER) Men det var väl egentligen ingen katastrof, hade ju känts lite tråkigare om det varit vår ett-årsdag eller något. Men den kommer jag inte att glömma! Inte för något i världen...


Nu måste jag sätta fart, ska föna håret nu efter duschen och slänga på mig lite mascara, sen kommer skjutsen.
Jag älskar dig Johan, av hela mitt hjärta!



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: