Ny familjemedlem.

Idag flyttade lilla Lola in till oss, vår nya familjemedlem - dvärghamstern. Hon är så söt..vi köpte allt som behövdes till henne, och det blev en hel del vill jag lova, och sedan en bur (dock en begagnad då nya är grymt dyra). Under kvällen har vi inrett och gjort det bra för henne, och vi hoppas hon ska trivas hos oss. Nu ska hon få vara ifred i två dagar innan vi ska börja bekanta oss med henne och ta upp henne och så...

Thats the latest news! Nu är det godnatt för mig, jag hinner verkligen inte med att blogga ens nu mitt ibland alla flyttlådor. Men imorgon ska jag faan bli klar, för nu är det inte så fasligt mycket kvar tycker jag. Sedan kommer bilder...

Bilder på Lola och hennes hem kommer med.
Bye for now.



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: