Nu börjar det hända något.

Sådär! Puh..städat hela dagen, sedan gjorde jag maten klar till Johan kom hem, tände lite ljus och gjorde det mysigt. Jag hann även med att slänga ihop en kladdkaka som en liten överraskning...





Man får ju försöka vara lite kreativ ibland. Haha!

Nu följer lite bilder på - faktiskt numera till 100 % - VÅR lägenhet....


1. Del av köket, de snygga luckorna!



2. Ännu en del av köket - de delar som inte finns med på bild är ännu inte helt färdigstädade. HAHA!



3. Hallen sedd från ena köksöppningen med dörr in till v-rummet till höger efter klädställningen, dörren till toaletten rakt fram, dörr till klädkammaren först till vänster, ytterdörren efter och dörren till sovrummet till höger jämte toaletten.



4. Hallen..ignorera de fula sladdarna som vi ska ta oss i kragen och fixa till någon gång innan vi dör. HAHA!



5. Hallen igen.



6. En hylla i vardagsrummet där jag ställt in de lite finare glasen.



7. En del av vardagrummet.



8. Samma som över.



9. Soffdelen i vardagsrummet. Blommorna på bordet fick vi av damen som ägde väskan vi hittade. Hon hämtade den förrut och på lappen står det; Tack för att ni hjälpt mig. Jag är verkligen tacksam. Gunilla Förare. Hon var för söt hon!



10. Fönsterdelen i vardagsrummet..jämte finner man dörren ut till balkongen men jag klippte bort den delen för att vi har två stora sopsäckar ståendes där fortfarande. (LER) Till höger finns även andra dörren som leder till köket.



11. Del av sovrummet.



12. Ytterligare sovrum. Ignorera dock klädhögarna på sidorna av byrån, de SKA BORT! Slarvigt av mig..men orkade inte ta om bilden bara på grund på det. HAHA!



13. TV n som står vid väggen mitt emot sängen, dock ska de gröna lyktorna bort eftersom vi kör rött där nu.



14. Dörren in till badrummet/toan.



15. Del av badrummet/toan. Badkar och tvättmaskin.




Och så sist, men inte minst - Lolas boning. Hon finns i vardagrummet i hörnet bakom dörren. Bättre bild på detta, och henne, kommer när det har städats lite. Gud så dom stökar till det efter bara två dagar. Men vad gör det, hon är ju SÅ underbart söt den lilla rackar´n!




Sådär, nu ska jag försöka få kontakt med den lille, och älskling som är helt inne i "Cops" på tv n. HAHA!
Vi hörs! Tjillevippen.




Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: