Möblerat om i sovrummet.

Hej och god förmiddag!
Jag skrev inget mer igår efter inlägget där jag skrev att jag skulle städa och laga mat och allt..och det var just därför - det var fullt upp.

Jag väntade dock med möbleringen i sovrummet till Johan kom hem..frågade honom vad han tyckte om idén och sådär. Han hade väl inte sådär jätte mycket att säga till om, jag hade ju redan bestämt mig innerst inne (HAHA) men jag ville ju ändå fråga. Hade han sagt att han absolut inte ville så hade det ju inte blivit av. Men han sa mest att han inte visste och sådär..karlar!


Till slut fick jag hjälp av min trötta slitna man (förståerligt efter hans dag på jobbet) med att flytta på den stooora sängen vi har, och sen fick han gå ut och så fixade jag resten själv. Det blev KANONSNYGGT och MYCKET bättre än innan. Johan blev mycket positivt överraskad när han fick komma in igen och se hur det blev. Då hade jag flyttat på datorbordet (men bara vänt det åt ett annat håll) tv-bänken och byrån, och såklart allt småplock. Han sa att det såg mycket bättre ut nu än innan (han som var SÅ nöjd med hur det såg ut innan, HAHA). Det är kul hur bra det kan bli med bara en annan möblering, som ett helt nytt rum. Och mer trivsamt..vi är riktigt nöjda.











Sådär!
Hej hopp..



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: