Make and bake.

Hej hopp!
Gårdagen slutade lika fantastiskt som den började..och här är mina presenter från Johan;



Parfymen luktar väääldigt gott!!



Här kommer lite sminkningar..jag har mixtrat lite med ögonskuggorna de senaste dagarna. Jag blir bättre! Tycker jag själv i alla fall....här gjorde jag i 3 olika färger - lila, grönt och guld (som skulle föreställa lite gult) Haha!







Sedan fixade jag lite lockar i håret till Henriks födelsedagskalas...



Och här blev det blått/turkost en dag..










Ikväll har jag gjort maräng-tårta, med marängbotten, glass, grädde och bananer..det var olagligt gott! Och jag gick säkert upp 5 kilo av bara det..(HAHA) Men vad gör det om hundra år?! Godnatt!





Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: