Lördagen fortsätter uppenbarligen på det sega spåret.

Puh..jag har ingen aning om vad vi ska hitta på idag, jag och Johan. Det är så tråkigt..när man inte har sådär värst mycket pengar att spendera heller så blir allt ganska segt. Just nu sitter Johan vid datorn och spelar poker (SUCK) och jag sitter vid MIN dator inne i klädkammaren och håller på att DÖ av uttråkning.

Johans kompis ringde förrut och frågade om Johan/vi ville gå till "Garaget" i Märsta ikväll, det skulle tydligen vara något live-band. Jag vet inte riktigt om jag är så pigg på den idén. Dels för att jag bara har drygt 300 kronor kvar tills jag får pengar nästa gång, och dels för att det är så jobbigt att ta sig hem därifrån mitt i natten..Och, Tomas (som han heter) är en trevlig prick, och jag har ingenting emot honom alls, men jag gillar inte att sova borta helt enkelt. Så att sova där kommer inte på fråga! Hm..så, vi får väl se vad kvällen bjuder oss på. Jag kanske ångrar mig helt sen och faktiskt vill gå ut..och vad Johan vill, det har jag faktiskt ingen aning om.


Nu ska jag gå och tröstäta lite jordgubbsremmar och lägga mig på sängen och sucka lite och se om Johan kanske uppmärksammar mig lite då..(HAHA)..vilka jävla medel jag drar till med. (LER) Men måste man så måste man..jag VILL UUUUT!! Någon som har något bra förslag på vad man kan göra såhär en lördagseftermiddag om man inte har så mycket pengar att röra sig med? Kommentera gärna då...

So long.








Kommentarer
Postat av: Malin

gå ut och gå en långpromenad tillsammans....

2009-02-07 @ 15:52:15

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: