Konst i vår hall.

Vi var på Rusta idag och köpte lite smått och gott vi fått slut på, och så kollade jag på en tavla som jag redan sett ut på deras hemsida, så jävla snygg. Och Johan tyckte det med så vi klippte till och köpte den..den pryder nu vår hall och den passar (som vi redan konstaterat innan den köptes) perfekt till de lila väggarna!



Den var som gjord för att sitta där! (HEHE) Den kostade bara 49 kronor, visst hade jag kanske kunnat måla en själv, jag gillar ju att måla och jag har ju lite talang för det...men jag tyckte den var värd att köpa istället!

Nu finns det ännu en tavla, eller två egentligen, som vi skulle vilja ha...en till köket eller vardagsrummet och en till sovrummet. Den till sovrummet är ganska stor och avlång, med motiv av ett flertal "kändisar" i svart och lite creme/nougat bakgrund...men den kostar 198 kronor, så vi hoppas att den finns kvar till vi får pengar igen då ingen av oss har särskilt bra med pengar just nu. Och den andra kostar 98 kronor och det är lite blommönster på, som 3 tavlor som man ska kombinera ihop till en lixom, lite svårt att förklara. Så, 300 kronor skulle jag gärna vilja ha i överflöd just nu...hoppet om att detta ska finnas kvar den sista är inte så stort hos mig. Dels för att det inte fanns så många kvar och dels för att jag inte ens vet om Rusta behåller grejer tills det tar slut eller om dom bara har det i butiken under den tiden som "annonsen" gäller. (SUCK) Synd...men sånt är livet!


Godnatt på er. (LER)





Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: