Kommentarer.

Hej!

Jag tänkte att jag skulle svara på några kommentarer...


Från Hulda;

"Hej!
Läste om dina klädinköpsproblem! Lika här! fast egentligen inget problem sen många år, för jag köper mina kläder på Gudrun Sjödén. Hon gör kläder för normalstora och stora. Alltså inte till såna här anorektiska som tycks vara rådande stilen! Prova att gå dit! Lite dyrt ibland, men kläderna är av mycket god kvalitet!
Lycka till!
Hulda"

Svar;

Tack för tipset Hulda och kul att du tycks fortsätta läsa min blogg. Jag ska kolla upp det helt klart! Tack igen. Mvh Emma.


Från Tessan;

"Hej sthlms Emma kanske man ska säga :P
Haha, vill du ha snö så kan jag med glädje dela med mig av den vi har här uppe, vi har så det räcker och blir över....."

Svar;

Hej hej..jo, det kanske man kan säga nu. (HAHA) Nja, jag vet inte om jag egentligen vill ha snö, men det vore ju kul om jag kan få använda mina skor och nu även min nya varma jacka! (HEHE) Och när jag tänker efter så, jo, jag vill nog faan ha lite snö. Det är mysigt...bättre än slask och halka i alla fall! Kram.


Från Malin;

"Gå ut och gå en långpromenad tillsammans...."

Svar;

Ja, det är en bra idé. Vi har länge (sedan vi träffades) sagt att vi ska gå promenader tillsammans. Men det blir aldrig av...jag är nog lite lat. (HAHA) Det är ju ganska mysigt med promenader ändå och vi båda gillar det när vi väl kommer igång med det....(HEHE)....Kram!



Från Hulda;


"Hej!
Den är riktigt fin, din blogg. Och det är klart att rosa är snyggt! Och du är en duktig skribent, och rolig. Lycka till med bloggen! Och hoppas du får ett jobb snart!
Ha det bra!
Hulda"

Svar;

Tack så mycket för de fina orden! Jag hoppas med på det där med jobb...nu har jag faktiskt sökt ett annat eftersom de jag inväntar besked från inte verkar höra av sig. Så vi får väl hoppas att det lossnar lite på jobb-fronten snart! Mvh Emma.


Från Sandra;

"Jätte fin blogg enligt mig iaf."

Svar;

Tack så mycket, jag blir så glad! Kram.


Från Johanna;


"Jag tyckte iaf att filmen var bra med ett bra budskap! :D Så det såå :D"

Svar;

(HAHA) Ja Johanna, filmen var allt bra..jag sa bara att den var lite lång och seg på vissa ställen. (HAHA) Kram.



Sådär! Enjoy.
Nu ska vi åka och handla. Tjillevippen!


Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: