Kommentarer.

Tänkte att det var dags att svara på lite kommentarer igen...


Från Tessan angående Mikael Wiehe-texten jag la upp;

"Det stämmer det där..
Jag är bra nära att ge upp hoppet ibland, speciellt nu när jag har jätte jobbigt med det mesta :( "

Svar;

Tråkigt att du har det jobbigt Tessan. Men du ska inte ge upp. Det finns så mycket gott i livet, och även om det inte känns så just nu så kommer det till dig med. Det gäller att ha tålamod även när hoppet tryter. Jag vet hur det kan kännas ibland, men du har dina vänner och din familj som behöver dig och vill ha dig i deras liv! Kramar.


Från Malin om inlägget som handlade om min kommande arbetsintervju;

"Kul :) Roligt att du har jobb på G ! Håller tummarna. Ha en trevlig helg!"

Svar;

Tack så mycket, och det gick ju bra vad jag vet. Hehe! Kram.


Från Vivvi om Lola;

"Hejsan gumman! De var bra längesen. Hoppas allt är väl :) De var då en söt en :) Tihi. Ha de bäst Kram Vivvi."

Svar;

Hej hej! Jo, det var ju det. Men nu har vi ju pratat lite på telefon iaf. Hoppas vi kan ses någon gång snart. Allt är toppen som du vet och hoppas allt löser sig bra för dig med till slut med allt. ;) Ja, visst är hon söt den lilla. En riktig sötnöt! Ha det så bra du med. Kram.


Från Rebecka;

"Vilken fin blogg gumman! Hur har du fått till den?"

Svar;

Tack så hemskt mycket gumman, men det har jag nog redan sagt en gång. Men bättre en gång för mycket än en gång för lite. :) Jadu, med mycket pyssel, lite hjälp av en bekant och ganska mycket hjälp från designadinblogg.se så fick jag till det till slut. Men det tog mååånga timmar! Kram.


Från Emelie om inlägget som handlade om överdriven säkerhet och legitimation;

"Hehe låter som en helvetes dag med legget o allt, men måste ändå säga att det är bra att dem ber om legg, man funderar ju självklart på vem som skulle komma på tanken att uppge sig för å vara nån annan, men tänk om nån gör det ...blir jobbigt för den som inte är med på noterna ;) Men läste att du hade hittat det iaf - gott det !!! Kram Emelie!"

Svar;

Jo, visst kan det vara bra. Men dom behöver ju inte överdriva. Och jag menar, vad är faran med om någon idiot skulle skriva över mig från Af i Västervik till Af här? Är väl skillnad om det handlar om liv och död eller om pengar! Haha. Men jag förstår hur du tänker. :) Ja, det var väldigt skönt. Nu kan jag iaf använda det till i sommar utan att behöva slänga ut pengar på ett nytt. Kram.



Jaha, det var nog allt för denna gång.
Godnatt mina vänner!





Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: