Jag ber om ursäkt.

För att jag inte skrivit på länge. Det har varit helt fullt upp sedan vi kom hem med flyttlasset. Och det är fortfarande långt ifrån klart. Jag rensade och gick igenom vad som skulle slängas och inte hemma i Västervik och tog med mig allt annat hit till Stockholm, sedan bars allt upp och ställdes i vårt vardagsrum, som har varit rena rama bombnedslaget sedan dess. Hela dagen igår och inatt gick jag igenom kartong efter kartong efter kartong. Jag packade upp allt som skulle vara i köket, och jag måste säga att det nog var mest sådant. Det var tvunget att rensa skåp och lådor riktigt ordentligt och möblera om mycket för att få plats med allt porslin och dylikt jag hade..ojoj säger jag bara! Men nu är väl den biten i stort sett klar i alla fall. Sedan har jag gått igenom övriga kartonger och rensat upp i tre högar; SPARA, SÄLJA och PLOCKA FRAM. Puh..det är väl ca 5 kartonger kvar att gå igenom, sedan är högarna klara, Johan har redan vart nere med en omgång i förrådet med det som ska sparas och säljas. Sedan återstår att städa upp ordentligt och få ordning på allt jag vill plocka fram. Allt småplock, det är ju jobbigast, vet faan inte var jag ska göra av allt....

Så, av ovanstående anledningar har jag inte haft tid att sitta vid datorn ens fem minuter åt gången i mina pauser känns det som. Och min kropp ska vi inte ens prata om. Den är fruktansvärt trött och mörbultad, har ingen energi kvar alls och humöret sviktar..jag ska ALDRIG mer flytta! (HAHAHA) Det värker i varje liten muskel, speciellt vaderna, jag kan knappt gå. Det ska bli kul att försöka ta mig ner för trappan sen när vi ska iväg till Kista galleria och byta en grej till TV-antennsladden som vi köpte igår...haha...fick en ordentlig massage av Johan i förmiddags när jag behagade kliva ur sängen klockan halv ett, men då får man tänka på att jag var uppe hela natten och höll på med flyttkartongerna, gick inte och la mig förens strax innan kl sex i morse. Jag tror bestämt att det är dags för en till massage ikväll!

Hej och hå, nu kallar plikten på mig, dags att ta tag i en låda till innan det är dags att ge sig iväg. Skönt med lite miljöombyte, men jävligt tråkigt att komma hem till skiten igen sen. Gaaah. Detta gör mig tokig, jag har lust att slita av mitt hår vad grejer jag har......



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: