Jack-jakt.

Efter en seg start kom vi överens om att vi skulle ge oss iväg till Kista Galleria i jakt på en jacka till mig. Två vinterjackor jag har känns för små, två höst/vår jackor jag har känns för kalla och så har knapparna lossnat på båda två. Och det är inte första gången...så man ger upp att sy dit dom igen efter ett tag. (SUCK) Och jag behöver ju en jacka. Lite tidigt att gå runt utan, eller med öppen jacka som jag fått göra senaste tiden. (HAHA)

Så i alla fall, väl i Kista betade vi av butik efter butik, alla klädaffärer vi kunde hitta, utan resultat. För det första så säljer dom flesta affärer inga jackor alls? ÖH? HALLÅ...?! Jag fattar ingenting. Det är väl för faan inte sommar än! Så vi hade inget annat val än att bege oss hem igen - utan jacka. Trist..vi får kolla lite andra butiker imorgon som hade stängt idag.


Men som plåster på såren fick jag ett par örhängen inne på Ur & Penn. Älsklingen vet ju att jag ÄLSKAR örhängen. Ja, alla smycken egentligen. Och då hittade jag - efter ett snabbt kast med ögat igenom hela lilla butiken - väldigt snabbt ett par jag bara var TVUNGEN att ha. Ett par likadana som jag köpte häromdagen, hjärtanen, fast i rosa/lila..de fanns inte då - annars hade jag nog tagit dom istället för dom vita/genomskinliga. (LER)





Och nu ska jag plocka av mig dagens "gula tema" och lägga mig i sängen..se om herr "har-redan-söndags-ångest" vill göra detsamma! (HEHE)

Godnatt!


Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: