Ja, god förmiddag förkyldning?!?

Har sovit länge idag, IGEN, till närmare halv ett..känner en tryckande huvudvärk som smyger sig på, näsan rinner lite och jag känner mig bara helt matt. Seg..jag hoppas det bara är något tillfälligt, för jag vill verkligen inte bli sjuk!


Jag ska nog kliva in i en varm dusch, ta hand om mig själv lite..sen ska jag ta fram kyckling ur frysen och lägga fram för tining. Sen väntar disken på mig, och om jag ORKAR så ska jag storstäda till min älskling kommer hem. Verkligen storstäda, ta bort ALLT vi inte använder, bort med allt småplock som bara samlar damm och ner i källaren eller in i klädkammaren om det får plats! Det ska bli skönt att få det gjort och det kommer bli mycket finare..jag är väldigt sugen på att möblera om lite med, framför allt i sovrummet, men sängen är enormt tung så jag kan nog inte flytta den själv. (SUCK)


Ja, vi får helt enkelt se vad jag orkar med och hur det blir.
Här kommer bild på jackan jag köpte igår och även två par örhängen jag hittade..det är verkligen farligt att gå in på Ur & Penn med mig. Johan får börja säga ifrån. (HAHA) Igår gjorde han faktiskt det, han tycker ett par av örhängena är SKITFULA (HAHAHAHAHA) men jag köpte dom ändå. Det är ju inte han som ska ha dom på sig.....

Här är dom "fula" örhängena. Jag tycker själv att dom är snygga, lite tuffa, och garanterat de största jag har. Eller iaf bland de största. (HAHA)



Ett par enkla gröna bollar. Jag har ju gula, rosa och blå bollar - fast inte i den här modellen. Och nu har jag ett par gröna med. Perfekt!



Och så jackan då.





Syns kanske inte så bra på bilderna, men ja, det är det bästa ni kan få. (LER) Så, tjillevippen nu!


Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: