Humöret är på topp.

Ja, ni läste rätt!
Trots huvudvärk och nackont så är jag på toppenhumör just nu - varför? Jo, för jag har hittat mitt legitimation! JIPPIII..
Alltså, det är helt sinnessjukt var man lägger ifrån sig saker ibland. Jag har letat som en tok här hemma och kollat igenom alla jackor, väskor, plånböcker, mina byrålådor, under badkar och tvättmaskin, i badrumsskåpet, i klädkammaren, i sovrummet på alla tänkbara ställen. Utan resultat!

Idag bestämde jag mig för att gå igenom mina byrålådor extra noggrant, slängde ut allt som fanns i dom, men inget kort. Jag gick igenom alla mina sminkväskor, inget kort. Jag kollade alla mina handväskor igen, inget kort. Kollade igenom alla jackor igen, inget kort. Så var fanns det? Jo, det ska jag tala om. I en av lådorna på klädförvaringshyllan som vi har på hallmöbeln. Jag ska förklara bättre med en bild - för er som inte riktigt förstår. (HAHA)



Ja, ungefär så. Fast vi har detta i svart - men det hör inte hit. (HAHAHA) I en av de lådorna låg det...helt sinnessjukt!
Så det var bara för mig att slänga mig på telefonen till Polisen för att berätta detta, och sedan till UC för att ställa en del frågor angående mitt numera spärrade personnummer. (HAHA) Så nu hoppas jag att allt ska vara på det klara.

Och jag ska gå ner till Arbetsförmedlingen nu har jag tänkt, för att trycka upp legget i ansiktet på dom och säga; NU, skulle jag vilja flytta över mig från Västervik hit till Upplands Väsby!! Tack!! (HAHA) Hoppas det är samma karl jag får komma till, och hoppas att väntetiden är aningen mindre.....



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: