Home sweet home.

PUH! Vad lång filmen var..men den var väldigt bra, lite seg på vissa ställen kanske, men helt klart sevärd.
Innan filmen råkade jag glida in i en butik där dom hade en sådan fantastiskt snygg väska så jag var bara så illa TVUNGEN att köpa den. (HAHA) Eller ja, älskling betalade så länge, så teoretiskt sätt är det väl hans än så länge (LER) men han brukar inte använda handväskor...speciellt inte rosa...





I just LOVE it!

Sedan råkade jag visst hamna inne på Ur & Penn med, och där hamnade 3 par örhängen (eller teoretiskt sett 5 par då två av paren kom i tvåpack) i påsen som fick följa med mig hem. (HAHA)



De svarta & rosa ringarna med "pluppar" till var det 50% rea på, så jag gav 49 kr för båda och hjärtanen gav jag 49 kr för. Så sammanlagt drygt hundralappen, ett väldigt bra köp tycker jag!

Nu till dagens sminkning, som dessvärre inte gick något vidare..såg mest ut som vanligt, alltså vad jag kunnat innan, men vi hade bråttom iväg så det fick gå ändå. (HAHA)



Jag och min prins hann med ett par pussar med..









Thats it for now! Grattis till den som orkade ta sig igenom allt det här.......

Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: