Hej hopp.

Idag känner jag mig glad och är på ett strålande humör. Underbart...jag har bara slappat hela dagen, inte ens tänkt tanken på att sätta mig vid datorn förens nu. Bra för mig! (HAHA) Annars sitter jag vid datorn på tok för länge och glömmer bort allt annat som måste göras. (LER)

Men NU, tänkte jag att det var dags för ett litet inlägg. Men det blir inte så långt, dels för att jag inte har något speciellt att skriva och dels för att jag ska gå och ta fram falukorven ur frysen och sen städa upp lite. Dra en sväng med dammsugaren tror jag nog allt och sen bara invänta att min älskling kommer hem. Åhh, vad jag längtar efter honom..även att han bara varit borta sen drygt klockan sju imorse. (HAHA) Han finns i mina tankar hela tiden och jag älskar honom så mycket!


Det är KÄRLEK mina vänner och jag längtar ihjäl mig till den 21 (som faktiskt närmar sig med stormsteg) då vi åker ner till Västervik och hämtar alla mina grejer..den 25 är det helt officiellt att vi är sambos. Det har det väl i och för sig varit ett tag, men det är ju inte förens då jag står skriven här på riktigt och inte bara har namnet på dörren. (LER) Och kalla mig konstig, men jag längtar tills nästa telefonkatalog kommer..för att få se mitt namn på samma rad som Johans.

A WONDERFUL FEELING...........what a wonderful world!





Kommentarer
Postat av: Hulda

Hej!

Läste om dina klädinköpsproblem! Lika här! fast egentligen inget problem sen många år, för jag köper mina kläder på Gudrun Sjödén. Hon gör kläder för normalstora och stora. Alltså inte till såna här anorektiska som tycks vara rådande stilen! Prova att gå dit! Lite dyrt ibland, men kläderna är av mycket god kvalitet!

Lycka till!

Hulda

2009-02-11 @ 16:29:22

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: