God morgon.

En god morgon vet jag inte om det är. Inte morgon heller för den delen. (LER) Ursch. Vaknade för en stund sedan (har dock sovit VÄLDIGT gott, jag minns knappt när Johan gick till jobbet imorse, haha) med en sådan mensvärk, att man kan tro att det står små monster inne i magen som sticker mig med kniv och bara skrattar. Och ju mer jag rör på mig, desto fler blir dom dom små asen verkar det som! GAH.

Dom som säger att man ska röra på sig när man har mensvärk - har fel. Eller så har dom bara inte känt på MIN mensvärk. Jag kryper hellre ner i sängen under det varma täcket och tycker synd om mig själv hela dagen. Eller i alla fall tills det går över. (HAHA) Men ibland får man faktiskt tycka synd om sig själv och tro att man har det värst i hela världen. Fast man är låååångt därifrån...


Och nu ska jag göra just det. Tycka lite synd om mig själv. Krypa ner i sängen, äta en rismacka eller två, dricka ett glas multivitaminjuice (finns det någon godare juice?) och hälla i mig en å annan värktablett framför senaste avsnittet av One tree hill. Kanske slumra en stund, det finns inget bättre än att sova bort värken. Sedan är det plikten som kallar, jag måste kolla upp vad det finns för bio att se ikväll. Lycka till säger jag, till att hitta en film som både jag och Johan vill se. (HEHE) Kanske får ta tag i den biten redan nu, innan jag tycker synd om mig själv och slumrar. Det ska tilläggas att Johan och jag fick två biobiljetter av Johans URGULLIGA föräldrar igår, eller ja, Johan var det väl egentligen men - jag räknar in mig själv i den kalkylen (HAHA). Hoppas fru Ann läser detta idag, så lägger jag fram ett stort TACK här och sänder över en stor "JAG-TYCKER-JÄTTE-MYCKET-OM-ER-KRAM".....



Suck, ursäkta den enormt fula bilden, ville lägga in bara själva bilden, i den rundade formen, men jag vet faan inte hur jag får bort bakgrunden - alltså själva pappret eller vad man ska kalla det. Så det fick bli såhär sålänge. (HAHA)

Jag skriver lite senare. Hej svejs!

Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: