Fredag, äntligen fredag.

Just för min egen skull spelar det väl egentligen ingen roll om det är fredag eller någon annan dag i veckan...men jag är glad ändå, just för att det är fredag, just för att det är helg och min älskling inte jobbar och jag får ha honom för mig själv på ett annat sätt än i veckorna. (HAHA) Sen just för hans skull med är jag glad...han är lite halvt nere just nu sedan han blivit omplacerad på jobbet till ett annat kontor i Edsberg. Han vill tillbaka hit till Upplands Väsby såklart! Stackarn, jag önskar det fanns något att göra för honom...

Annars är det mys som gäller ikväll, hos hans föräldrar. Hans pappa fyller ju år, så stort grattis till honom och en värmande kram! Och hoppas vi spelar mycket Rödskägg (HAHA)

Grattis Henrik, hoppas du får en helt underbar dag...



Sedan är det ju Alla hjärtans dag imorgon, icke att förglömma. Då blir det ännu mera mys...vi tänker oss en mysig middag - potatisgratäng och fläskfilé kanske, lite levande ljus och god dricka till detta. Åååhh, vad mysigt det ska bli! Jag längtar..........

Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: