Filar på skönheten.

(HAHA) Gud vilken värdelös rubrik..
Men jag ska i alla fall färga håret nu..och prova mina nya ögonskuggor som jag köpte på Rusta igår för 20 kr styck. Maybelline brukar vara bra så det ska bli spännande!

Hårfärgen blir Deep Plum..(HAHA) Det var faktiskt Johans val, så stackars honom om det inte blir bra. (HAHA) Jag stod i valet och kvalet mellan röd/brun/lila som jag brukar eller denna som är mer lila än röd..så frågade jag Johan och han sa; Ta lila! Jag; Ameeen, faan vad svårt. För jag vill ta den, men jag är osäker, det kanske blir JÄTTELILA..?! Han; Jaa, vad coolt. Ta den. Lite omväxling..

(HAHAHAHA) Ja..så, vi får väl se var detta slutar!



Sedan måste jag klura ut vad jag ska göra för mat idag..eller vi..Johan kommer väl hem runt halv fyra-fyra. Sen ska jag göra paj till efterrätt med vaniljsås till. MUMS!


Se you later...



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: