Dinner is served.

Sedan sist jag skrev har jag inte hunnit med så mycket som jag hade tänkt. Men jag hann i alla fall med disken - är det inte bland det tråkigaste som finns att diska.....



Maten blev gjord den med, och det blev himla gott. Stekt, strimlad kyckling med ris och grädd/currysås. MUMS! En matlåda blev det till älskling med.....



Nu ska jag springa och dra på mig lite smink och kläder, sen blir det bio - Benjamin Buttons otroliga liv! Spännande....
Johans ena bror Oskar och hans tjej Johanna kommer med oss också, mycket trevligt.


Bild på dagens sminkning kommer snart, eller efter bion.
Puss.


Kommentarer
Postat av: johanna

jag tyckte iaf att filmen var bra med ett bra budskap! :D så det såå :D

2009-02-07 @ 23:16:51

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: