Dagens bestyr.

Jag drar en stor suck här för mig själv när jag tänker på allt som finns att göra och vad som komma skall. Först och främst - det som gäller nu är att hoppa in i en uppfriskande dusch. Sedan ska jag pussa på min älskling massor för att jag har suttit vid datorn hela tiden sedan han kom hem från jobbet. Ursch - dåligt samvete.

Efter det ska jag ladda en maskin tvätt och diska. Sedan måste jag ringa OKQ8 och fråga vad kostnaden blev i slutändan med försäkring och allt för bilen vi ska hyra när vi ska ner till Västervik och hämta mina sista grejer i lgh den 21 feb. Och sen får dom ta mig faan försöka svara på vad bilfaan drar i bensin på ett UNGEFÄR med..sen ska vi åka och handla lite tror jag innan vi ska laga mat. Sen blir det nog lite tid här igen för jag bara MÅSTE klämma in en tid för att se One Tree Hill;s senaste avsnitt som sändes igår. (HAHA) Efter det kanske jag tar och bakar lite eller något, om det finns tid till det, jag är lite sugen på att prova att göra en pannkakssmet med banan i - med glass till. Eller mammas underbara havrekakor med choklad i! Oj oj, det känns som jag börjar dregla nu. (HAHA)

Sen ska jag faktiskt försöka lägga mig samtidigt som Johan ikväll, inatt blev det inte mycket mys med honom, jag gick och la mig ungefär när han gick upp- suck!




Du vet väl att jag älskar dig Johan?!
Puss.


Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: