Arbetsintervju.

Ja, precis som rubriken antyder var jag på arbetsintervju idag för Hemfrid. Jag tror det gick bra, hon verkade nöjd och sa att hon gillade det jag sa och sådär..så jag fick positiva vibbar. Hoppas bara jag inte hoppas för mycket en gång till nu som med Nanny Sthlm. Men, det tror jag inte. Så, wish med luck. Nu väntar jag på papper från polisen som ska skickas in till dom, sen får man väl se.

Annars har jag tagit det väldigt lugnt idag faktiskt, Malin, Johans kompis var här en sväng förrut - jag var dock inte på det bästa humöret, jag ber om ursäkt för det Malin om du uppfattade det som att jag var lite konstig. Jag är så trött, hela kroppen är sliten, det kliar och killar i näsan (vet inte om det beror på damm, katt eller någon kommande förkyldning) sedan kändes det som jag hade 100 saker att göra, stress och dålig sömn gjorde en del av dagen ganska tröttsam och tråkig. Puh. Så, efter disk och mat gjorde jag faktiskt inte ett dugg mer som hade med flyttkartongerna att göra. Älskling och jag somnade en stund, sedan åkte vi ner till centrum, köpte semlor och sockerdricka. Sen hem till svärföräldrarna en sväng, det var lika trevligt som vanligt, man vill knappt slita sig därifrån. Vi spelade kort och bara mös. Sedan bar det iväg hemåt igen och jag hamnade vid datorn för uppdatering här och för att kolla på hamsterburar. Vi är jätte sugna på att köpa oss en liten hamster. (HAHA) Vi kan ju inte ha katt, så då kanske man kan ha en sådan liten skit istället. Det är nästa projekt........nu blir det sängen, mysa med karln lite innan han somnar in, han börjar ju jobba imorgon igen efter två dagars ledighet, och helgen såklart. Lite ångest där tror jag...


Godnatt!



 

Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: