Arbetsförmedlingen.

God middag!
Nu ska jag rusa iväg till Arbetsförmedlingen här i Upplands Väsby för att ändra så jag är skriven här istället för i Västervik. Toppen! Undrar vad man får för handläggare dock, min förra var ju så himla bra! Suck...men men.

Jag funderar lite på utbildningar, ska rådfråga lite om det idag tänkte jag. Nanny Sthlm verkar ju inte höra av sig. Har skrivit både sms och mail till dom, men icke. Tråkigt. Nu måste jag gå vidare lite känner jag!

Så, UTBILDNING! Står högst på listan för tillfället..Återkommer med den informationen senare för er som är intresserade. (HAHA)



Sedan ska jag uppdatera gårdagens inlägg, det är långt ifrån klart, men bloggen segaste så in i norden igår så jag gav upp, orkade inte vänta i 15 minuter mellan varje uppladdad bild och sådär. (HAHA) Så. Later!



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: