Almost forgot.

Jag köpte nya spislock igår, till våra spisplattor..dom passade PERFEKT i vårt kök. Blev skitsnyggt!



Sedan, har jag en grej till att visa er..för ett par dagar sedan, vill minnas att det kan ha varit i helgen som var, så fick jag 3 burkar i lite retro design av Johans underbara mamma! Dom är SÅ snygga..så nu samlar jag lite på dessa..



En för kaffe, en för kakor och en för bullar. TACK SÅ HEMSKT MYCKET ANN! Nu håller jag lite utkik efter sådana här på Tradera (HAHA) och jag har redan hittat två stycken jag vill ha. En burk för te och två små salt och peppar kar. De SKA bli mina. (HAHA) Men så är kruxet att jag hittar massa andra sådana här i andra färger som också är jätte fina, så nu har jag lust att ha dom i alla färger..men det är ju ganska onödigt. (HAHAHAHA)

Nu ska jag städa klart här hemma, det ska bli toppfint! Johan ska inte känna igen sig när han kommer hem. Och jag har varit på Arbetsförmedlingen idag med ja, och tryckt upp legget i ansiktet på dom..(HAHA)..nej men, det var inte samma karl idag heller, men när allt var klart och jag fått en ny handlingsplan så frågade jag vem jag skulle ha som handläggare. Då sa han; "Kom ska jag visa dig..." Så gick vi runt hörnet och så säger han; "Titta på den här ynglingen, han ska bli din handläggare!" Och gissa vem det var.........


Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: