All min kärlek till mannen i mitt liv.

Johan har somnat som en stock i sängen, och jag lovade att krypa ner till honom "snart". Så nu tänkte jag faktiskt hålla det och göra precis det....


Så nu får ni klara er utan mig ända till imorgon då nästa inlägg kommer. Men jag har ju hunnit med en del idag i alla fall..imorgon tar jag upp nya roliga ämnen! Förhoppningsvis....


Johan - jag älskar dig utav hela mitt hjärta. Jag kan fortfarande inte efter snart åtta månader förstå att jag har funnit en sådan underbar kille som dig, vad jag har gjort för att förtjäna dig. Man kan kanske tycka att åtta månader inte är så lång tid, och det är det kanske inte, men för mig känns det som för evigt. Jag kan knappt minnas mitt liv före dig. Du kom in i mitt liv, du hände - och jag hoppas att det håller i lång tid framöver. Allt kändes så rätt från början, och det gör det fortfarande. Och nu är vi sambos. Jag har valt att leva mitt liv med dig - det är stort. Mitt hjärta tillhör dig, du betyder så mycket för mig! Jag vill ge all min kärlek till dig, bara dig!



Dessa små ord är allt jag kan ge dig just nu, och jag hoppas och tror att du känner likadant för mig.

Du är det bästa som finns!

Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: