Var tar tiden vägen?

Tiden bara springer iväg från mig och julafton närmar sig med stormsteg. Jag längtar enormt till julafton..så mysigt och att dessutom få komma hem till Västervik över jul är som pricken över i. Det kommer bli härligt!!

Det är fortfarande ganska mycket med skolan men nu är det bara några få dagar kvar, närmare bestämt 7 dagar (då har jag räknat in två extrainsatta dagar för lektioner vi har missat) sen har jag så mycket mer tid över till bloggen.

Det händer inte så mycket mer än mat, sömn, skola och läxor/prov om dagarna just nu, men idag har jag faktiskt varit och tagit svininfluensa-vaccinet trots allt. Mycket för Johans skull..så nu har jag väldigt ont i armen och hoppas bara att det inte blir värre. Kan bli jobbigt i skolan om armen gör ondare än den gör nu imorgon. Ursch. Har också passat på att gå upp till röntgen i samma veva och röntgat mina fötter. Så nu får vi väl vänta och se vad dom svaren säger och eftersom jag upplever att det förvärrats senaste veckorna så får jag väl kontakta läkaren igen. Vi får se.

Nu ska jag krypa ner, jag är jäkligt trött, imorgon är det konditori och dessutom förlängd lektion. Puh. Så det är nog bäst att vara utvilad. Hoppas ni har det bra och har överseende och en hel del tålamod med mig och min blogg där det inte händer allt för mycket just nu...

Godnatt kära vänner, alla som jag känner.





 

Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: