SNÖ!!

Jag är som ett litet barn idag, Johan väckte mig i morse och sa; Älskling..det är snö! Jag vaknade direkt. VA? svarade jag och reste mig upp..Ja, gå och titta! sa han. Jag gick till fönstret och kollade ut och OJ, vad mycket snö det var.

Det är säkert några decimeter och det snöar fortfarande. Så himla mysigt! Det är lycka. Snacka om att julkänslan äntligen kom såhär med ungefär en vecka kvar till julafton. Nu hoppas jag bara att den får vara kvar så den inte försvinner till dess..

I Västervik är det också lite snö, det bådar ju gott.

Nu ska jag pallra mig iväg till skolan. Just det, jag har klippt lugg igen..bilder kommer.

Ursäkta den suddiga bilden, den är tagen från min balkong och min kamera är inte så bra i såna här lägen. Har jag blixt blir bilden kolsvart, har jag inte blixt blir den suddig och ful. Suck..

Jag ska garanterat leta fram mina röda moon-boots. Haha. Se upp, röda faran kommer snart ut på vägarna, oj vad ni kommer att skämmas för min skull alla modemedvetna nollor, men oj vad varm och skön jag kommer vara om fötterna!! :)


Tjillevippen!!

 

 





Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: