Rosa drömmar..ätbara!!

Idag fick vi äntligen lära oss att göra de efterlängtade dammsugarna! Underbart roligt att kunna..och självklart blev dom rosa. Haha..

Se och njut. Nu är dom ju såklart inte lika fina som kanske Delicatos eller en proffskonditors men. Ja, de blir väl bättre och bättre förhoppningsvis. Jag tänkte göra ett par här hemma någon dag.



Och så tänkte jag slänga in en lite random bild jag fann i min kamera, på vår julgran i plast som fått komma hem till oss. Den är så fin..i vitt. Myskänsla på hög nivå trots grått och trist väder ute..



(Stängde av blixten för att få bättre bild på belysningen..gick väl sådär, lite suddigt men helt okej)



Sådär.
Nu ska jag krypa ner med min onda arm i sängen och sova ett par sköna timmar innan det är dags för skola imorgon igen. Skönt att det är fredag och att vi bara har en enda lektion - Servering. Betygsprat och omdöme på slutarbetet står på scheemat tror jag. Spännande!!


Godnatt.





Kommentarer
Postat av: mamma....

fina dammsugare ju......och jag vill ha en gran som jag sett på Rusta!!!!

2009-12-11 @ 23:26:34

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: