Luggen.

Jag kom på att jag inte lagt in någon bild på den klippta luggen som tidigare utlovat. Ni ser, det har varit lite för mycket för min hjärna senaste tiden. Men oj vad allt är lugnt nu. Nu sitter jag bara hemma och väntar ut tiden, åh, vad det går långsamt. JAG VILL HA JULAFTON NUUU!!

Men imorgon smäller det, åh vad härligt, tycker ni inte? Jag blir som ett litet barn inför julen, även om man kanske inte har riktigt samma entusiasm som när man var liten. Men mysigt är det allt.

 

Bättre kort kommer, där jag ser lite gladare ut. ;)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: johanna

skit snyggt!

2009-12-23 @ 11:28:26
Postat av: Johanna ♥ mamma till Minna & gravid med bebis nr 2

Jättefint!



Ja lär mej! :D

Krama

2009-12-23 @ 23:35:12
URL: http://salkert.se

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: