Hemkommen.

Klev innanför dörren här hemma för runt en halvtimma sedan och nu är det skolarbete som gäller. Det sköna är att vi inte börjar förens klockan två imorgon och med karameller och julgodis! Underbart kul tror jag det kommer att bli..

Fick reda på mitt betyg i "Kallkök" idag och det blev ett VG. Helt okej får man väl ändå säga..

Snön ligger kvar och det snöar fortfarande, det är så jäkla härligt att jag nästan svimmar av. Underbart! Jag ÄLSKAR snön. Men med snön kommer halkan och det är ju mindre kul.

Så, ikväll alltså, skolarbete..två frågor kvar på ett arbete som måste skickas in ikväll för att jag ska undkomma morgondagens lektion. Kan ju vara skönt..annars har vi egentligen till julafton på oss med det, men då måste man gå på morgondagens lektion och arbeta med det, skickar man in det innan har vi ju inget att göra och behöver då inte gå på lektionen. Härligt!!

Sen ska jag gå och lägga mig, är jätte trött.
Min blogg har blivit väldigt tråkig sista tiden, men ni vet ju varför. Jag kommer tillbaka! :)
Bilder på mig och min lugg kommer förhoppningsvis imorgon när jag har mer tid och ork.
Godnatt.





Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: