Dammsugare!!

Här är resultatet av dagens bak av dammsugare..mycket goda sådana med och det känns skönt att veta att det är jag som gjort dom, att det inte är några konstigheter i dom. Det enda som kanske kan innehålla något onaturligt ämne är smakaromet, arrakessensen. Annars, all natural. Mmm..





Och här kommer en bild på mina naglar..tjejen som gjorde dom är väldigt duktig, kommer nog besöka henne flera gånger! Är supernöjd, men bilden är riktigt kass om man jämför med hur det ser ut i verkligheten. Men ett litet hum om det kan den ju kanske visa..



Mina korvfingrar..haha..

Nu ska jag gå och lägga mig och försöka somna och sedan försöka sova bort heeela morgondagen, den kommer ju gå sååå segt och långsamt för att jag längtar så tills vi åker på torsdag. Julafton är snart här, jag har inte förstått det än..

Godnatt.






Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ mamma till Minna & gravid med bebis nr 2

WOW! Du är juh superduktig!

Får gärna baka åt mej hihi..

Krama

2009-12-23 @ 12:09:06
URL: http://salkert.se

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: