Vilken underbar dag!

Den här dagen kunde inte blivit bättre..

Allt började runt klockan tio i förmiddags med att mamma frågade om vi skulle ner på stan en sväng, vi pratade lite löst om det igår men bestämde inget. Jag blev överlycklig, studsade upp ur sängen och började göra mig iordning.

Mötte upp mamma utanför henne och så cyklade vi ner mot staden..så strosade vi runt lugnt och mamma köpte två skitsnygga tröjor till mig inne på Kappahl.

En luftig, stor tröja/tunika..



Och en kofta..



Bilderna ger inte rätt bild av kläderna, bättre ni ser dom IRL.

Vidare mot Lindex. Jag hittar ett par svarta leggings (som för övrigt gått sönder i en söm redan efter ikväll, suck, snacka om dålig kvalitet, för dom sitter inte åt alls så det är inte därför) ett par leopardmönstrade örhängen (sådana som du har Ida, jag högg dom direkt, haha) en leopardmönstrad scarf och lite hårspännen..

Bilderna är tagna när grejerna ligger på pappas biljardbord, därav den gröna hemska bakgrunden. ;)







Sen bar det av in till Din Sko. Där fastnade vi bland rea-högarna och jag hittade dessa för 99 kr. Toppen tänkte jag, då kan jag välja mellan låga skor och högklackat när jag vill ha leopardmönstrade skor på mig. (HAHA). Jag har aldrig gillat såna här "slip-in", tycker dom ramlar av en när man går, men dessa var faktiskt riktigt sköna. Supernöjd!!



Efter alla dessa fynd avslutade vi inne på H&M där jag bara köpte mig ett balsam som var billigt och som jag vet är bra.

Ja, det var det. Sedan åkte vi hem till mamma och åt mat! MUMS. Sen åkte jag hem till pappa där han och hans sambo var hemkomna för tillfället från stugan, eftersom det skulle bli speedway på kvällen, och då hade pappas sambo gått igenom sin garderob så jag fick massa kläder, mest tröjor, men även denna ursnygga klänning som jag blev helt kär i..Åh. Så fin den är.  TACK SÅ MYCKET!!



Även här är det svårt att få en uppfattning om hur klänningen ser ut, jag får ta en bild när jag har den på mig någon dag. Superfin i alla fall, blev överlycklig när jag fick den. TACK! Och så fick jag även två deodorantspray som jag tycker luktar så fruktansvärt gott, som godis, som hon inte använder tydligen. TACK igen!!

Efter den halvan av dagen var det dags för speedway. Stannade till hos morfar och Ingrid på vägen så jag fick träffa dom lite och sen cyklade jag vidare upp mot Ljungheden (eller vad det heter nu för tiden, fattar inte varför man ska byta namn på allting jämt, det kommer alltid heta Ljungheden för oss här i Västervik i alla fall). Och oj vilken seger det blev! Underbar kväll. Inte nog med att det var så härligt att få se speedway live igen så vann vi riktigt stort mot ett väldigt bra lag. Det är inte varje dag man gör det..oj oj! Visserligen hade dom en av sina toppförare borta men hade han varit med och tagit fullt hade det inte hjälpt ändå!! Så stort vann vi..Härligt. Slutsiffrorna skrevs till 60-36.

Nu ligger vi tvåa i tabellen om jag förstått det hela rätt..underbart!! Heja Västervik.

Nu ska jag börja runda av här vid datorn, även att jag ligger i sängen med bärbar i knät så är det jobbigt. Måste nog sova, börjar få huvudvärk..men lite tv blir det först.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

rolig dag du verkar ha haft!;)

Sådana där sandaler har Amanda också, o jag örhängena, de är vl fan vad du ska härmas?! VA??????



haha nee, skojja bara lille emmut, kan du inte svara när ja ringer ELLEEER, ja vill att du ska med till lysings, fan tråkigt o åka helt själv med barnen ju!:O

2009-08-05 @ 11:36:44

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: