Vilken mini!

Datorn verkar fungera kanonbra..jag är supernöjd. Enda nackdelarna är att tangenterna känns lite ovana, men det lär jag mig snart hoppas jag, trycker gärna på flera åt gången när jag försöker skriva snabbt. (HAHA) Sen att det inte finns någon CD-läsare. Det får jag väl köpa till en extern, kan ju vara bra att ha för att installera vissa program och så..

Annars, toppen!! Jag skriver det här på den nu faktiskt..ligger i sängen (åh så härligt det känns att slippa sitta vid den vanliga stationära i vardagsrummet), bara kopplar av framför tvn med msn på här och klinkar ner ett litet blogginlägg här.
Ni ska få se bilder på pärlan, först ska jag berätta lite om dagen..

Idag var vi på Gröna Lund. Jag övertalade pappas sambo att köpa ett åkband och åka med mig, vilket inte lönade sig i slutändan ändå då vi dels fick ont om tid och dels så fick jag inte med henne upp i de åkattraktioner jag ville. (HAHA) Slutade med att jag tog mod till mig och åkte Fritt Fall Tilt och Extreme, SJÄLV. Eller ja, jag var ju inte själv, men ingen i mitt sällskap följde ju med mig. (SUCK). Men det gick ju bra och här sitter jag..

(HAHA)
Ja, en trevlig dag hade vi i alla fall, fick i alla fall med mig Johan och pappa in i Blå Tåget och Spökhuset..och Popexpressen åkte Johan med. Kvasten fick jag med mig pappas sambo upp i i alla fall men hon blundade ju hela tiden. ;)

Hur eller hur, en bra dag, sedan skyndade vi oss hem till direktsändningen av GP-speedwayen. Tacos blev det och några öl för pappa och Johan. Numera sover vårat besök och min man som egentligen borde ligga här jämte mig nu smet iväg med en kompis en sväng..han kommer väl inatt någon gång. Men det känns okej..bara han är pigg och kry imorgon! För övrigt åker ju pappa och sambon hem imorgon, helgen gick allt för snabbt. Känns tråkigt..men jag kanske följer med dom hem och går på speedwayen på tisdag och åker hem sedan på onsdagen eller så..jag får se. Ska bestämma mig till imorgon. :)

Nu ska jag slänga in ett par bilder till er och sedan är det godnatt. Bild på bilden av mig ENSAM i Fritt Fall Tilt kommer imorgon..

Riven ost, isbergssallad och gurka..

..tacochips, gräddfil och stark sås. Mjukt tacobröd eller pita..




..tomat, majs och riven cheddarost. Det var valalternativen på tacos-bordet.





På tal om mat och sådant så har det blivit alldeles för mycket slarv i helgen, så det blir hårdträning i veckan. Och jag ska nog inte unna mig mycket alls dessa veckor som är kvar till festen nu. Skärpning. Mina 10 förlorade cm i magen har nu minskat till 6 förlorade. Men då mätte jag mig precis efter vi ätit tacosen visserligen..men ändå. Hårda bud igen nu.

Och här, här har ni min pärla..det var den här jag slutligen bestämde mig för. Så jäkla fin!!



Musen är trådlös med samma design som datorn och den köpte jag till för 449 kr. Den har som ni ser redan blivit lite kladdig av fingeravtryck men fick en putsduk till så jag ska putsa den lite. Den här ska jag ta hand om som om den vore min lilla bebis. Näst efter Lola då..(LER)



Godnatt.



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: