Typiskt.

Det är verkligen rätta ordet..typiskt.

Efter att ha plattat håret och format det som jag vill ha det så är jag sjukt nöjd. Det blev, trots tidigare inlägg, skitsnyggt! JAG är skitsnygg. (Haha) Om man nu får säga så utan att verka överlägsen. Men det är ju inte allt för ofta jag säger det. Dock tror jag inte att de i min omgivning, Johan och så, kommer märka någon skillnad. Det brukar vara så. Jag vet inte, det är något med mitt hår som gör att man inte lägger märke till en ny frisyr. Eller så är det att jag aldrig gör något tillräckligt extremt. Förutom sist då det blev ganska kort, men det blir det aldrig mer. Inte nu i alla fall. Nu ska här sparas! Långt, fint hår vill jag ha!!

Vi får väl se om Johan säger något när han kommer hem. (Haha)

I alla fall, det jag skulle komma till var att jag tog kort på håret och gick mot datorn för att lägga in dom..Var är sladden? VAR ÄR SLADDEN? Galen vid det laget..sprang runt som en tok och vände upp och ner på hela lägenheten, ingen sladd någonstans. Hm, kan den vara kvar i Västervik? Nej, jag kan ge mig faan på att jag packade ner den..för när jag sprang runt som en yr höna och packade inför hemresan i fredags så minns jag att jag tänkte precis så "jag får inte glömma kameran och sladden sen" som låg vid pappas dator. Och kameran har jag ju här hemma, men inte sladden. Ringer till pappa lite tveksamt då jag kunde sätta mitt huvud på att jag packade ner sladden med, jag menar, varför skulle jag ta kameran och inte sladden när dom ligger precis jämte varandra? Ganska trög jag måste varit då..men mycket riktigt, de hade hittat en sladd där "hemma". Åh, typiskt.

Så jag hade alltså lik förbannat glömt sladden i Västervik. Och det är ju inte direkt så att jag kan sätta mig på cykeln och hämta den. (Haha) Pappa fick i uppdrag att skicka den, helst idag om han hann, senast imorgon. Så ni får ha tålamod tills dess helt enkelt. Det kan hända att jag kan ta en bild med Johans telefon sen och lägga in (om jag hittar DEN sladden) det får vi se helt enkelt. Så håll utkik ändå!

Och på tal om cyklar så vill jag ha en rosa cykel. Helst knallrosa men typ metallic eller ljusrosa funkar med. Så, ser ni någon till salu, hojta till. (Hehe). Sen vill jag skriva ner att vi ska på TVÅ lägenhetsvisningar imorgon..en halv tio och en kvart över tio. Det är ju skönt att få slå två flugor i en smäll så vi slipper fara till Märsta flera gånger denna vecka. Ja, det var det. Nu tror jag inte att jag har så mycket mer att blogga om..jag ska försöka få tag i älskling och höra hur vi ska göra, om vi ska handla något ikväll. Det skulle verkligen behövas..och jag vill köpa hårfärg. (Höhö)


Och jag "vill ha" (låter som en bortskämd snorunge när jag säger vill ha hela tiden, haha, men om jag ändrar till jag vill ha och SKA KÖPA en när jag fått jobb då?!) en chihuahua..ååhh, en stor dröm! Jag mötte en tjej tidigare idag som hade en "under armen" innanför sin tröja, den var så söt, vit och pytteliten. Aaaww.

Men nu ska jag sluta babbla, dricka lite vatten och sätta igång en maskin tvätt..Puss och kram på er!







Kommentarer
Postat av: Anonym

har du inte cam på datan?

kollade på en lika dan du har och minns inte om det var de:P

2009-08-10 @ 18:40:06

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: