Telefonkö?

Jag sitter här, djupt suckandes och ganska varm om örat..

Kom på att jag måste kontakta Media Markt angående ett mindre frågetecken om min faktura på datorn. Blir kopplad till en telefonsvarare som ger mig 4 olika alternativ/val. Väljer nr 4. Musik börjar spelas..ganska bra musik..till en början..de första 5 minutrarna kanske. Efter 10, efter 15 var det inte lika uppskattat. Samma hela tiden, om och om igen. Tittar på telefonen..16 minuter. Fortfarande inget svar. Och heller ingen röst som säger det gamla vanliga "Tack för att du väntar, vi besvarar ditt samtal så fort vi kan. Beräknad väntetid är ca (piiip) minuter, du har nu plats nr (piiip) i kön." Bara musik som fortsätter spela. Detta fick mig att tro att jag aldrig skulle komma fram, att det blivit något fel - för tro mig, det har hänt förr.

När jag precis är påväg att ge upp och lägga på luren efter 24 minuter i kö, då..till min stora förvåning "Välkommen till Media Markt du pratar med (piiip)".

Gaah. Jag blir galen på dessa telefonköer överallt. Det är INTE okej att sitta i kö i närmare en halvtimma för att ställa en fråga som tar 10 sekunder att få ett bra svar på. Åh..inte okej.




Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: