Surf i bilen?!

Det här är så häftigt att jag bara måste berätta om det. Jag sitter nu alltså i bilen med pappa och hans sambo påväg "hem" till Västervik. Och ja, jag bloggar. Vad kul det känns. Jag har fått en av mina önskningar uppfylld, eller två kan man säga. En bärbar dator, som dessutom är snygg och som jag trivs med, OCH mobilt bredband. Nu har jag alltså skaffat en Comviq surfsticka. Det innebär alltså att jag när jag behöver och vill kan "tanka på" min surfsticka, som innehåller ett sim-kort, precis som på en vanlig mobiltelefon. Jag kan tanka på för en dag (29 kr), en vecka (89 kr) eller en månad (249 kr). I mitt paket med surfstickan jag köpte idag ingick en endags-surf och därav har jag nu installerat det och kan nu surfa idag..i bilen..på motorvägen. (HAHA) Så skoj! Jag är alldeles till mig, även att man kunnat det hur länge som helst, men jag har ju inte kunnat det.

Nog om det, nu ska jag koppla in min externa hårddisk och sätta på lite musik, se vad jag får för reaktion från dom där framme. (HAHA).

Och jag ska tala om att jag saknar Johan redan. Jag bestämde mig alltså som ni förstår för att följa med pappa hem till Västervik, träffa Ida och Jimmy+barn står högst på listan. Och mamsen, och morfar och Ingrid om det passar dom. Och på tisdag ska jag få njuta av det som står mig så väldanst varmt om hjärtat - speedway, LIVE! Västervik möter Dackarna, smålandsderby. UNDERBART! Jag hoppas på bra väder och MYCKET folk, vilken stämning. Och vinst såklart......



Kommentarer
Postat av: mamma....

hamna inte högst upp på listan den här gången heller alltså.....hmmm

2009-08-02 @ 22:35:33
Postat av: ulle

Ha det så kul i västervik...vi är i danmark kommer hem på onsdag...kram

2009-08-03 @ 09:43:27

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: