Städ.

Jag städar som en galning nu så jag hinner klart innan Johan kommer hem. Jag började tidigare idag men kom av mig, hamnade vid datorn istället, sedan kom Kajsa och sen hamnade jag vid datorn igen. (Haha) Nu är det dags, tiden är inne, heja heja - städa utav bara faan.

När Johan kommer hem blir vi förhoppningsvis hämtade av lillebror för att åka till Sundbyberg och kolla in min skola jag ska gå på med start på tisdag. Ursch, vad jag börjar bli nervös. Jag vill inte ens tänka på att den här helgen kommer blåsa förbi snabbare än snabbast och att det sedan är en nervkittlande måndag kvar innan det är dags. Fy..

Så, på återseende senare ikväll som förövrigt blir en vanlig myskväll vad jag vet just nu!



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: