Sjuk?

Jag tror jag börjar bli sjuk..igår kväll satt jag här i soffan med kudde och täcke och frös som aldrig förr. Brr, vad kallt det var..när Johan kom hem var jag allmänt gnällig och grinig, just för att - även om det inte är någon bra ursäkt - jag kände mig lite hängig, förlåt älskling.

Framåt läggdags mådde jag lite illa, konstigt illa, inte kräkilla - bara illa. Och i dag vaknade jag med svag huvudvärk. Johan gick till jobbet och jag låg kvar i sängen och drog mig efter vår gemensamma frukost. Somnade om på stört när han gått. Vaknar upp av ett telefonsamtal från mäklaren angående en av lägenheterna vi tittade på igår. Nu känner jag mig lite snuvig och "seg" i halsen. När jag kom hem från Västervik tyckte jag mig känna lite ont i halsen och tänkte att det säkert var mamma som smittat mig då hon varit sjuk i stort sett under hela sin semester. Stackars!

Så ja, det återstår väl bara att se, om jag blir bättre eller sämre. Ska ta en panodil, skutta ner i sängen igen och hoppas på bättre.

På återseende.


Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: