Nöjd eller inte, det är frågan.

När jag satt i frisörstolen efter att allt var klart tänkte jag; Åh, så fint..

Jag vändre och vred på huvudet, puffade till håret med händerna och sa rakt ut; Jag är verkligen jättenöjd, det blev skitbra!! Kommer garanterat tillbaka flera gånger till dig.
 
Går hem i rask takt de fåtal meter jag hade att gå och tänkte hela tiden att jag kände mig så fin i håret..kommer innanför dörren och ställer mig framför spegeln; Nee..?! Va? Vad hände nu? Det ser ju inte alls bra ut?! Eller..jo, visst faan är det fint! Njae, jo, nee? Hm..

Efter att ha pillat en stund i håret och provat att sätta upp det i en låg tofs och pluffsa till det korta håret känner jag djup besvikelse. Nej, nu är jag minsann inte nöjd ett dugg. Slängde jag ut 240:- på det här?

Alltså, är det något speciellt med speglarna på salongerna? Det såg så jäkla bra ut..gaah!
Jag får återkomma, ska platta det lite och göra iordning och se om jag får bukt med det hela. Jag blir galen!




Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: