Mått..igen.

Hals - 35 cm (-0 cm)
Överarm - 32,5 cm (-0,5 cm)
Byst - 107 cm (-0 cm)
Under byst - 90 cm (+1 cm)
Midja - 85 cm (+1 cm)
Mage - 92 (-1 cm) ??
Höft - 113 cm (+1 cm)
Rumpa - 125 cm (+1 cm)
Lår - 72 cm (+1 cm)
Vad - 41,5 cm (-0 cm)

Ja, svart på vitt. Där har vi det. Jag har gått upp en cm lite här och där, mindre bra. Men det ska jag ta igen nu!! Kämpa, kämpa! Förklaringen är för mycket helgsnacks och för lite motion.

Ändring, jag vet, senaste tiden har det varit ganska mycket snack och liten verkstad..men jag måste. För min egen skull!! Hur det ska gå till vet jag inte än, men det kommer. OBSERVERA även att byst-måtten är tagna med en helt annan bh från och med nu, innan hittade jag inte bhn jag ville mäta mig i - som inte har någon vadd, så då mätte jag mig i en vadderad bh och klämde åt till där brösten var ungefär (den bhn är alltså lite för stor nu). Idag har jag alltså mätt mig iklädd ovadderad bh och måttet är detsamma. Men från och med nu går jag efter den bhn.

Nu ska jag kika på tv lite, men först ska jag kolla mailen. Hej så länge!





Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: