Mått, mått och mått.

Hals - 35 cm (-0 cm)
Överarm - 32,5 cm (-0 cm)
Byst - 105 cm (-2 cm)
Under byst - 91 cm (+1 cm)
Midja - 88 cm (+3 cm)
Mage - 92 (-0 cm)
Höft - 112 cm (-1 cm)
Rumpa - 123 cm (-2 cm)
Lår - 72 cm (-0 cm)
Vad - 42 cm (+0,5 cm)

Lite minus, lite plus. Verkligen trist. Jag har inte så mycket mer att säga om det. Jag tar det lite som det kommer nu, när jag kommer in i rutinerna med skola och resor och så vidare lite bättre så kanske jag kan börja planera mer smart. Jag har ju i alla fall inte gått upp till det jag startade med, och det är ju verkligen skönt. Inga större förändringar, men klart att det är trist att jag kommit ifrån allt lite nu..det är som om motivationen är som bortblåst. IGEN!

Men alla går väl lite upp och del, berg och dalar liksom.

(SUCK)
Får jobba på motivationen igen helt enkelt..och planering. Planering är A och O. Tyvärr har det inte gått riktigt som jag tänkt senaste veckorna. Som sagt, och jag har ingen ursäkt. Ingen alls. Jag har bara blivit väldigt slarvig. Och jag ska sluta säga "Det ska bli ändring nu.." för det verkar jag ju inte leva upp till. Än. Men jag hoppas att det kommer..


OBS; Det ska dock tilläggas att dessa mått är tagna ganska precis efter mat, sen mat. Som vi alla vet kan man bli lite "uppsvälld" då..men det stämmer nog ganska bra. Får mäta mig imorgon bitti och se om det är någon större skillnad.






Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: