Jädrans!

Jag höll ju nästan på att glömma att det är måndag, vilket ju betyder att ni ska få ta del av mina mått igen..

Så, här kommer dom;

Hals - 35 cm (-0,5 cm)
Överarm - 33,5 cm (-0,5 cm)
Byst - 107 cm (-1 cm)
Under byst - 90 cm (-1 cm)
Midja - 87 cm (-0 cm)
Mage - 96 cm (-2 cm)
Höft - 110 cm (-5 cm) ??
Rumpa - 124 cm (-4 cm) ??
Lår - 72cm (-1 cm)
Vad - 42 cm (-0 cm)

Jag kan inte tro det är sant. Eftersom jag slarvat mycket de senaste dagarna med såväl mat, mattider, för mycket gott i form av glass och kakor och promenader så hade jag ställt in mig på att ha gått upp några cm här och där..istället har jag förlorat 5 cm runt höften och 4 cm på rumpan, jag blir så himla glad. För rumpa och höft var de ställen jag såg minst resultat på förra veckan..Ida sa till mig när jag kom igår att det syns att jag gått ner, mamma sa samma sak idag. Men jag har så svårt att ta emot sådana komplimanger då jag själv inte vågar tro att det är sant. Men det är sant..faan vad glad jag är. Och nu svär jag med, rätt ut, men det skiter jag i. (HAHA)

Det som står inom parentes är alltså det jag förlorat sedan förra mätningen, alltså för en vecka sedan (förra måndagen) och här kommer nu vad jag förlorat allt som allt sedan jag började mäta mig för två veckor sedan..

Hals - 3 cm
Överarm - 2,5 cm
Byst - 4 cm
Under byst - 3 cm
Midja - 5 cm
Mage - 10 cm
Höft - 8 cm
Rumpa - 5 cm
Lår - 4 cm
Vad - 1 cm

Det var allt..för den här gången. Jag återkommer imorgon..nu är det godnatt för imorgon har jag mycket att hinna med. Puss på er alla.






Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: