Hoppsan.

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här, men det är fullt upp om dagarna. Jag passar på att hinna med så mycket som möjligt och umgås mestadels med Ida, Jimmy och barnen. Imorgon är det tänkt att det ska bli hemresa, tjugo i fyra bär det av. Jag har min kära morfar till hjälp med packningen till stationen. Hemma ungefär halv åtta i Stockholm, så jag och Johan kommer hem ungefär samtidigt. Åh, vad jag har saknat honom..jag hoppas att han har saknat mig med. Lite i alla fall.. (LER)

Imorgon tänkte jag ägna dagen åt att packa och städa upp här i "lånelägenheten" (pappas) och sedan säga hej då till mina kära "syskonbarn", dom är så underbara. Världens finaste familj!! Eventuellt hinns det med att få till ett möte med någon mer. Jag har mina idéer, jag får se vad jag hinner och hur länge jag sover imorgon. (HAHA)

Nu ska jag snart lägga mig och titta på tv en stund innan jag somnar gott, har varit lite bakis idag. Gårdagen bjöd på "fest" med lite dricka och krogbesök. Mycket trevligt..inte lika trevligt för viktresan dock. Men hårda tag är det som gäller när jag kommer hem!! Bakläxa med 200 situps mer om dagen av Kajsa..(HAHAHA)..oj oj.

Godnatt kära vänner, alla som jag känner. Jag slänger in ett par bilder, den ena på mina mystiska bristningar som dykt upp på "höften", jag har haft bristningar där jätte länge, men idag har de blivit jätte stora och blå-lila-röda, jätte framträdande..ser ganska otäckt ut och jag fattar inte varför. Någon som vet? Jag stod och speglade mig och såg det och sa rakt ut hemma hos mamma tidigare idag; MEN GUD. Vad är det här?? (Helt förskräckt) Först tänkte jag att det var smuts..skumt..Mamma säger att det är vanligt, men jag gillar det inte. Jag hoppas hon har rätt i att det försvinner i alla fall..

De syns mycket mer i verkligheten, mörkare och väldigt "blodsprängda" och utåtbuktade från huden. Ursch..



Andra bilden är på dagens tabbe från när jag, Ida och barnen spenderat dagen ute på Lysingsbadet i poolen och i solen..jag har bränt upp mig som vanligt, även att jag smörjde mig med solskyddsfaktor 50. (SUCK) Missade tydligen ryggen/nacken/axlarna..gaah! Det gör så ont.



JÄVLIGT ONT till och med. Det kan uppstå stora svårigheter att sova med detta. Får väl ligga på mage......



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: