Hoppsan..

..jag blev visst inputtad på frisörsalogen här nere i Sigma och blev tvingad att beställa en klipptid.

(Haha) Nej, det var inte riktigt så det gick till kanske..men jag satt och tänkte lite tidigare idag och fick för mig att jag vill klippa mig lite igen..mest bara klippa upp det så som jag vill ha det. Ida gjorde ju ett sådant bra jobb senast men det har redan växt ut så himla mycket och nu är ju inte Ida här.

Det börjar bli dags för en ny färgning med, gud vad det har blekts. Och denna gång tänkte jag att jag inte ska göra om misstaget jag gjorde senast heller (kan vara lite därför färgen har "blekts" med). Jag färgade håret och sedan lät jag Ida klippa mig. (Haha) Mycket hår och färg försvann alltså med andra ord. Så denna gång klipper jag mig och färgar håret efter. Och frisören här nere hade tid redan idag klockan fyra, så det känns kanon. Jag vet att jag inte blev så nöjd sist jag klippte mig där men denna gång ska jag ju inte klippa kort och dessutom är det en annan frisör, hon verkar så himla gullig och har samma namn som min mamma. (LER) Det bara måste ju bli bra, det måste vara ett tecken. Billigt är det med, billigaste stället jag hittat i Väsby i alla fall hittills. 240:-.

Så, klockan fyra alltså. Sen måste jag pallra mig ner till centrum och köpa hårfärg om jag orkar, annars får det bli imorgon..affären här nere hade inte något sortiment alls knappt, fanns 3 paket och det var sådana där med slingor i med och färgerna var ljusbruna.

Bilder kommer senare, på håret alltså. Och nu är det även klart för en visning imorgon på den finaste av lägenheterna i Märsta. Visning imorgon klockan 09.30 alltså, hoppas det ska fungera för oss hur vi nu ska ta oss dit. Det var allt. Någon Kajsa blev det inte idag, kanske imorgon istället.


Mat nu.
Tjillevippen!




Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: