God "morgon".

Ja, den känns faktiskt ganska god. Förutom att Johan jobbar och jag är ledig. Hm..hade varit mysigare om han med varit ledig. Men nu är det som det är..

Vaknade upp runt tio och upptäckte att bästa Kajsa var borta. Jag visste ju att hon skulle ta tåget hem tidigt, men hon kunde väl åtminstonde ha sagt till när hon åkte? (HAHAHA) Ja, hon sov här inatt för er som känner er lite förvirrade.


Vad kan jag skriva mer? Jo, jag glömde påpeka på bilderna på mig igår att jag färgat håret igen..det såg ni nog, men nu säger jag det i alla fall.



Sitter inne på CDON.COM och oj vad mycket grejer det finns som man vill ha. Jag ska nog i alla fall köpa "Vänner"-boxen när mina pengar kommer..som jag för övrigt hoppas på ska komma idag. Men det gör dom väl inte med min vanliga tur. Sedan är det såklart 5e säsongen av "Grey´s Anatomy" som inte släpps förens i november. Och så första och tredje säsongen av "Desperate Housewives" tänkte jag. Eftersom jag fick andra av pappa i julklapp. Första måste jag ju i alla fall köpa så jag kan titta så långt som till andra!! Ja, så mycket pengar kommer nog spenderas på den sidan framöver..

Nu ska jag kolla min bank, sedan min mail och sedan ska jag sätta mig framför tvn med ett par goda mackor. Jag köpte GI-rutan, den är helt okej i smak, lite för mycket frön och skit för min del med det går ner. Det känns i alla fall lite nyttigare än övrigt bröd. Och eftersom jag går lite enligt GI (även om jag nu varit slarvig sista tiden) så ser jag det som okej att äta det brödet.

Skriver mer senare..förutsatt att det finns något att skriva om såklart.




Kommentarer
Postat av: K

nanana smelly cat! :)

2009-08-24 @ 14:17:31

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: